1. Effektivt
Direct Marketing – eller på norsk – Direkte Markedsføring er en effektiv måte å nå de mest verdifulle kundene på, både eksisterende og potensielle.

2. Eksklusivt
Ved å sende et trykket medie – viser du at du har gjort noe ekstra for å komme i kontakt. Mottaker vil dermed oppfatte seg som spesielt utvalgt.

3. Selektert
Du kan begrense en kampanje mot nabolaget ditt eller gjøre framstøt mot områder du vet det finnes mange potensielle kunder.

4. Målrettet
De fleste bedrifter har størst salgs-potensiale i de eksisterende kundene. Da er det smart å kjøre en DM ved høytider og når du har en viktig opplysning å komme med.

5. God kundekontakt
Organisasjoner får bedre kontakt med sine medlemmer.
Krysser du DM-Kampanjen med hjemmesiden, facebook og mail, har du oppskriften til suksess.

Ta gjerne kontakt med oss for en uforpliktende prat.